8 תשובות
שיגבירו תזרם
מעולה
שהמחבלים יתחילו לשחות.
מזמן היה צריך לעשות את זה.
מזמן היה צריך לעשות את זה.
יופי ואני סומך על צהל שיודע לבד איפה חטופים נמצאים ואיפה לא
מגיע להם
כל הכבוד להם
שהגיע הזמן לעל האש סוף סוף
שזה מעולה!
חשוב לדאוג לחמאסניקים שלא יהיו צמאים :)
חשוב לדאוג לחמאסניקים שלא יהיו צמאים :)
באותו הנושא: