9 תשובות
היא לא אמרה, אבל אני מאמינה שהיא בצד שלנו
אני חושבת שבעדנו כי היא ממש אוהבת את החגים והיא מקושרת ליהדות
שואל השאלה:
אז למה היא עשתה לייק לפרו פלסטינים?
אוף דיי פליז שזה לא נכון אני גם ראיתי את זה עכשיו יש מצב שהיא סתם עשתה לייק בטעות כי היה באותו פוסט גם חנוכיה זה ממש לא מסתדר עם מה שהיא העלתה ואמרה כל השנים אבל זה כל כך מבאס
היא עשתה עכשיו לייק לפוסט פרו פלסטין של יהודים... אז לא ככ ברור
נראה כאילו היא בעד היהדות אבל תומכת בהם
בעדנו
^ היא עשתה לייק לפוסטים פרו פלסטינים אז לצערי כנראה שלא ממש
טוב מה שתגידי
חחחחח מה?
למה נראה לך שאני אגיד את זה סתם? אני אוהבת אותה כבר שנים ותאמיני לי שבא לי לבכות אבל זאת המציאות מקווה שזה היה בטעות