3 תשובות
כי היה את המשחק הכי מפורסם של הישראלים "בואו להירגע" והור נחסם וכל השאר חיקויים
היה את בואו לכיף/להרגע (לא זוכרת איזה מהן זה המקורי) והשאר סתם העתיקו
^^זה לא היה בואו לדייט?