5 תשובות
לשדה התעופה יש משמר מעצמו שעושה כל הזמן פטרולים והוא מאובטח מאוד מאוד. אין לך ממה לדאוג
אחי עובד בנתבג, אין שם כלום הכל טוב
קודם כל אל תדאגי לשווא
אל תחשבי על זה כל הזמן כי זה באמת מםחיד
תנסי להתעסק בדברים אחרים
תדברי כל הזמן עם אבא שלך
הכל בסדר הצבא שלנו בכוננות שיא
נתבג מאוד מאובטח. היה שם פיגוע גדול בשנות השבעים (בטרמינל הישן, פיגוע של יפנים..), ומאז האבטחה שם ממש רצינית.