5 תשובות
לפנות לנאמן בכיר
אפשר לכתוב או לנאמן בכיר או בצור קשר
מניסיון אישי עדיף לכתוב לנאמן בכיר (אפשר לבקש אחד בחברים לעט) כי לא עונים בדרכ בצור קשר
לכתוב ב"צור קשר"
אפשר לפנות לנאמן בכיר או למערכת בצור קשר.
אפשר לפנות אליי גם.
תחפש בחיפוש מרכז סטיפס ותכתוב להם הודעה