41 תשובות
אה, את מתכוונת ל'הבטחה'.
ידעתי את החלק על היפנית.
7/10
קורא את זה, משעמום וסקרנות - אבל זה לא מידע שמעניין אותי בשום צורה שהיא.
שואל השאלה:
אהה נכון הבטחה עם ה'!!!! חחח אני אערוך
אנונימית
יאא גילת לי ידע חדש אממ10/5
שואל השאלה:
באמת חמש??? חחח חשבתי שכולם יעשו מעל חמש
אני שמחה שנתתי לך את המידע הלא חשוב הזה:)
אנונימית
וואלה מגניב
אני אוהב ללמוד שפות אז לא כזה בזבז לי את הזמן ואני כניראה גם אזכור את זה
אני אוהבת יפנית ולומדת אז ידעתי מה זה ביפנית אבל לא בקוראנית
5/10
משום מה אני יודע קצת גרמנית
שואל השאלה:
איך??? גרמנית זה לא קשה??
אנונימית
לא יודע
אני יודע אנגלית אז קל לי
שואל השאלה:
אני גרועה באגלית חחח
אנונימית
גילית לי מידע חדש דנדש אז לא בזבוז זמן
שואל השאלה:
אי שמחה שהמידע הזה לא ביזבז לחלקכם את הזמן:)
אנונימית
לא ממש ביזבזת לי תזמן אני מתה על אנימה וסדרות קורערניולת
שואל השאלה:
אנימה ודרמות קוריאניות>>>>>>>>>>>> כל דבר אחר
חחח
אנונימית
10/10.
אין סיבה שתמשכי לחיות בידיעה שאת אדם שחטא כל כך נוראי.
אנונימית420
אנונימית
שואל השאלה:
חחח סליחה שבזבזתי לך את הזמן
אנונימית
את אומרת סליחה אבל עושה לי מינוס. בושה שכמותך, לא רק שאת מבזבזת לי את הזמן את גם מעיזה לשקר לי ככה בפנים.
אנונימית
שואל השאלה:
לא עשיתי לך מינוס!! אני אצלם לך שאין לי ורוד ליד המינוס
אנונימית
שואל השאלה:
הנה
אנונימית
אמאלה אישה איזה בכיינית מה אכפת לך שעשו לך מינוס
^לא באמת אכפת לי פשוט אין לי מה לעשות וסיימתי את הסדרה האהובה עליי
אנונימית
שואל השאלה:
אז תראי אותה שוב או תחפשי עוד סדרה? איזה סדרה זאת? אני יכולה לנסות להמליץ על סדרות דומות אם אני מכירה...
אנונימית
קוראים לה euphoria(האנימה), הפרק האהוב עליי הוא 5. היא סדרה די קצרה לצערי
אנונימית
שואל השאלה:
אה אני לא מכירה... איזה ז'אנרים זה? אני אנסה לחפש עם ז'אנרים דומים
אנונימית
אני לא ממש יודעת איך לתאר אותה, זה למה חיפשתי אנשים שמכירים אותה
אנונימית
שואל השאלה:
אם את יודעת אנגלית (אני לא יודעת אנגלית...) את יכולה לנסות לחפש בכל מיני אתרים
אנונימית
תודה, אבל זאת סדרה מטורפת אז ממליצה לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל שהשם באנגלית זה בטח לא מתורגם אז אני לא יכולה לראות:(
אנונימית
כשאת כותבת אופוריה... את מתייחסת לסדרה שמבוססת על ויז'ואל נובל, נכון? למיטב ידיעתי אין עוד אחת, אני פשוט מקווה מאוד לטעות בהתחשב בויז'ואל נובל ומה שאני יודע עליו.
שואל השאלה:
אהה זה אופוריה אופוריה זה לא ס!טה?
אנונימית
פשוט... אל תראי את זה, זה מעבר לרק סוטה.
שואל השאלה:
אני בת 13 אז אני לא אראה
אנונימית
אל תראי את זה באף גיל, זה מעבר לסוטה...
שואל השאלה:
איך שאתה אומר את זה זה נשמע נוראי...
אנונימית
כ-כן... שמעתי הרבה יותר מדי על הויז'ואל נובל, זה אכן נוראי. זה פשוט מעוות.
שואל השאלה:
אני בחיים לא אראה את זה זה אפילו עכשיו גם נשמע מפחיד... זה אימה?
אנונימית
האימה היא לא החלק הנוראי באמת שם, ולכתוב על זה עושה לי רע אז אני פשוט אפסיק. רק... תתרחקי מזה.
שואל השאלה:
אוקיי וואו זה נשמע מלחיץ...
אנונימית
^זה למה זה אש
אנונימית