13 תשובות
לגיטימי אבל אני לא חושבת שקיימים כאלה היום ועוד בני 15
בחול.
בעולם.
תחפשי.
רוצה מקום ספציפי? קשה להגיד.
תחפשי.
רוצה מקום ספציפי? קשה להגיד.
בספרים כפרה, רק בספרים
שואל השאלה:
אלו מבחינתי סטנדרטיים לגיטימיים לגמרי^^
אלו מבחינתי סטנדרטיים לגיטימיים לגמרי^^
אנונימית
בחו"ל לא בישראל
אנונימי
סטנדרטים קשים
הם רק נולדו ילדה
תני להם לגדול
תני להם לגדול
ודווקא היום בגלל הטיקטוק הרבה בנים כבר יותר נוראים מבנות בקטע הזה
אני
ב אגדות
שחקני כדורסל
ובטיקטוק
שחקני כדורסל
ובטיקטוק
אנונימית
בגיל הזה הם עדיין לא ככה, זו הסיבה שבנות יוצאות עם בנים גדולים יותר
אנונימי
בחדרי כושר בשעה 5 כזה. ואני אומר את זה בתור בן 15
באותו הנושא: