13 תשובות
לגיטימי אבל אני לא חושבת שקיימים כאלה היום ועוד בני 15
בעולם.
תחפשי.
רוצה מקום ספציפי? קשה להגיד.
בספרים כפרה, רק בספרים
שואל השאלה:
אלו מבחינתי סטנדרטיים לגיטימיים לגמרי^^
אנונימית
בחו"ל לא בישראל
אנונימי
סטנדרטים קשים
הם רק נולדו ילדה
תני להם לגדול
ודווקא היום בגלל הטיקטוק הרבה בנים כבר יותר נוראים מבנות בקטע הזה
ב אגדות
שחקני כדורסל
ובטיקטוק
אנונימית
בגיל הזה הם עדיין לא ככה, זו הסיבה שבנות יוצאות עם בנים גדולים יותר
אנונימי
בחדרי כושר בשעה 5 כזה. ואני אומר את זה בתור בן 15