11 תשובות
תסנני
שימות
וילדותי רצח מצידו
וואי אל תעני כלום פשוט תסנני אותו מגיע לך פי אלף יותר מההתנהגות הילדותית הזאת איף
תעני יבש.. בהצלחה לכם לצורך העניין
תהנה
איכס נשמע בן אדם דוחה.
תגידי לו כן גם אני התחלתי לדבר עם מישהו
אין לכם קשר ומחוייבות זה שזה קטע מגעיל זה 1 אבל לא היה קשר מותר לו
הייתי עונה יבש ושוכח ממנה(במקרה שלך שלו)
שואל השאלה:
אבל איך מוחקים רגשות ? דיברנו מאז המלחמה והוא כל הזמן אמר שהוא אוהב אותי ועכשיו פתאום אוהב מישהי!? איך זה הגיוני בזבזתי לילות שלמים בשביל לדבר איתו ולעביר לו תמשמרת לילה בצבא וכל הזמן דאגתי לשלוח לו הודעת בוקר טוב
אנונימית
שואל השאלה:
איך מוחקים בנאדם ככה פתאום!? כאילו הוא היה שום דבר בשבילך!?
אנונימית
כולם היו בלופ ובמחשבה הזו אבל בסוף זה מתנקז