13 תשובות
לדבר על זה עם מישהו על מה שאת חובה (איש מקצוע) ויש כל מיני תרגיל נשמתיים שעוזרים
גם אני ככה עוזר לי לפעמים להירדם עם שירים
אנונימי
שואל השאלה:
^^^אני אתאיסטית. הם מדברים על דת? או על נושאים אחרים?
^^^אני אתאיסטית. הם מדברים על דת? או על נושאים אחרים?
שואל השאלה:
משועממת ממש,
אני מנסה לישון, לא לדבר. פיזית כרגע ללכת לישון. ואני לא צריכה לנשום, זה לא התקף חרדה. זו רק חרדה.
משועממת ממש,
אני מנסה לישון, לא לדבר. פיזית כרגע ללכת לישון. ואני לא צריכה לנשום, זה לא התקף חרדה. זו רק חרדה.
שואל השאלה:
אני אנסה. תודה (:
אני אנסה. תודה (:
האמת שהשיטה שלי היא פשוט להמציא סדרה במוח,לי אישית יש איזה סדרה שהמצאתי באיזה כיתה ג עד היום אז יש כבר עלילה וכאלה אבל כן פשוט תמציאי עלילה במוח ופרקים מסדרות תקחי עלילות מסדרות שאת אוהבת ותעשי כאילו זה סדרה עם דמויות שיצרת אותי זה מרגיע ומוציא לי את המחשבות של הלילה
גם את יכולה לעשות שמע ישראל אם את מאמינה ולדבר עם אלוקים
גם את יכולה לעשות שמע ישראל אם את מאמינה ולדבר עם אלוקים
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא, אני לא מצליחה לישון כי יש לי מחר בדיקת דם ואני מפחדת ממחטים
^^לא, אני לא מצליחה לישון כי יש לי מחר בדיקת דם ואני מפחדת ממחטים
מוזיקה?משהו שמרגיע אותך? ועם לא לעכשיו ובכללי ואז פסיכיאטר יש תרופות נגד זה ללא תופעות לוואי למשל פריזמה
שואל השאלה:
אני לוקחת סטירסטלין נגד חרדות, אבל זה לא עוזר. זה לא אמור להשפיע בלילה, כי זה גורם לחוסר שינה.
לא הצלחתי להירדם בסוף ופשוט עשיתי לילה לבן
אני לוקחת סטירסטלין נגד חרדות, אבל זה לא עוזר. זה לא אמור להשפיע בלילה, כי זה גורם לחוסר שינה.
לא הצלחתי להירדם בסוף ופשוט עשיתי לילה לבן
יש משהו שמרגיע אותך אולי שאת יכולה לעשות לפני השינה?או להתיש את עצמך לפני שינה לצאת לאנשהו?אולי פסיכיאטר יוכל לעזור כי אני לא ממש יודעת איזה כדורים טובים לזה חוץ מכדורי שינה אבל זה ממכר לפי מה שאני יודעת וגם פחות מתאים עכשיו עם האזקות אבל לכי לפסיכיאטר הוא יידע מה לעשות יש אחד שקוראים לו דוקטור ינאי הוא ממש נחמד
שואל השאלה:
אני הולכת לפסיכיאטרית. היא בעיקרון רק נותנת לי כדורים, שכן עוזרים ברגיל, אבל לא בלילה.
יש לי חרדות, ומחשבות טורדניות, ובלילה זה פשוט מתגבר. אני לא מצליחה לישון עם מוזיקה. לפעמים אני נרדמת בסלון עם הטלוויזיה, וזה יותר קל ככה, אבל אין לי טלוויזיה בחדר
אני הולכת לפסיכיאטרית. היא בעיקרון רק נותנת לי כדורים, שכן עוזרים ברגיל, אבל לא בלילה.
יש לי חרדות, ומחשבות טורדניות, ובלילה זה פשוט מתגבר. אני לא מצליחה לישון עם מוזיקה. לפעמים אני נרדמת בסלון עם הטלוויזיה, וזה יותר קל ככה, אבל אין לי טלוויזיה בחדר
להירדם עם סאונד של גשם ברקע וואו
היי,
קורא את מה שאת כותבת ורואה כמה את כואבת וכמה את רוצה שזה יפסיק.. כאילו הנפש שלך היא כמו סערה משתוללת וכל מה שאת רוצה זה שהיא תפסיק להציק לך, שתיתן לך קצת מנוחה.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי מפורר אותך מבפנים..
ולמרות הכאב העצום שאת וודאי צריכה לחיות אתו הסכמת לבוא, לפוסט זה, כדי לפתוח את ליבך ולבקש עזרה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ רב..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, ואני רוצה להזמין אותך, אם תרצי, לבוא ולדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו, בשיחה פרטית ואנונימית, ללא שיפוטיות וננסה ביחד למצוא דרך אולי להקל עלייך מעט..
שלך
מתנדב סה"ר
קורא את מה שאת כותבת ורואה כמה את כואבת וכמה את רוצה שזה יפסיק.. כאילו הנפש שלך היא כמו סערה משתוללת וכל מה שאת רוצה זה שהיא תפסיק להציק לך, שתיתן לך קצת מנוחה.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי מפורר אותך מבפנים..
ולמרות הכאב העצום שאת וודאי צריכה לחיות אתו הסכמת לבוא, לפוסט זה, כדי לפתוח את ליבך ולבקש עזרה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ רב..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, ואני רוצה להזמין אותך, אם תרצי, לבוא ולדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו, בשיחה פרטית ואנונימית, ללא שיפוטיות וננסה ביחד למצוא דרך אולי להקל עלייך מעט..
שלך
מתנדב סה"ר