5 תשובות
אם היית בפרינדזון הוא לא היה מתנהג אליך ככה. הוא בקטע שלך בוודאות אני אומר.
פעם ראשונה שאני רואה בת שואלת על פרינדזון ולא ההפך

לדעתי לכי על זה
לדעתי נשמע שגם הוא מחבב אותך או שהוא רואה אותך כאחות קטנה פשוט תגידי לו או שתצרי מגע פיזי ולראות אם הוא זורם. מקסימום אומר לא מתאים תגידי לו בסדר נשאר ידידים
אם באמת יש לך רגשות כלפיו, אני בטוח שכדאי שתשתפי אותו,
לפי מה שכתבת, גם לו יש איזשהם רגשות כלפיך ואני חושב שאתם מסוגלים להיות זוג ממש מוצלח, לבנים יש הרבה יותר בעיה לבוא ולהראות חיבה (מה לעשות), ואני חושב שאם תביאי את זה מצידך ותראי כמה חשוב לך לפתח את הקשר, אני בטוח שהוא ישמח
איזה רמזים?