5 תשובות
ברור שכן
כן
כן הייתי מרגיש וכנראה שזה לא היה עוזב אותי חודשים גם אם אני בכלל לא קשור ולא אשם
לא בהכרח. נתקלתי במספיק מקרים של דכאון שעמיד בפני כל טיפול, גם הטיפולים היותר אגרסיביים כמו ect. אי אפשר "להציל" את כולם בדיוק כמו שרופאים לא מצליחים תמיד. אבל זאת כמובן לא תחושה נעימה. דיברתי פעם עם פסיכולוגית שזה קרה לה.