20 תשובות
שתדעי שגם כתוב מאחורי הספרים אם אני לא טועה, שזה לא משנה מאיפה את מתחילה כי כל ספר מתמקד בזוג אחר
לא כזה משנה ולדעתי אל תקראי את הראשון הוא לא כזה וואו
שואל השאלה:
^^ הכותבת כתבה בהתחלה של הספר השני שעדיף קודם לסיים את הספר הראשון
^^ הכותבת כתבה בהתחלה של הספר השני שעדיף קודם לסיים את הספר הראשון
אנונימית
מה^ רק אני הייתי בהלם בחצי של הספר? בגלל אבא של אווה וזה
באמת?^ כשבאתי לקנות אותם שאלתי את המוכרת והיא הראתה לי , תסובבי שניה לגב הכריכה, אמור להיות כתוב לך
אפשר לקרוא כל ספר כספר יחיד אבל אני חושבת שאם תסיימי את הספר הראשון זה יוסיף לעלילה של כל שאר הספרים
לא, כל ספר בסדרה אפשר לקרוא אותו כספר יחיד
לא צריך
שואל השאלה:
^ אני לא מדברת על מה שכתוב מאחורה אני מדברת על מה שכתוב בתוך הספר עצמו.
^ אני לא מדברת על מה שכתוב מאחורה אני מדברת על מה שכתוב בתוך הספר עצמו.
אנונימית
לא יודעת לי זה לא הרס גם אני לא קראתי לפי הסדר, מה שכן תמיד כדאי לקרוא לפי איך שכתבו את סדרת הספרים.
(אני לא סיימתי את הראשון וקפצתי לשנאה מעוותת)
(אני לא סיימתי את הראשון וקפצתי לשנאה מעוותת)
שואל השאלה:
אני לא מדלגת לספר השלישי או הרביעי אני גם לא ממש מדלגת כי אני קראתי חצי מהספר הראשון פשוט אני לא התחברתי אליו אז אני לא רוצה להמשיך אותו אז אני פשוט יתחיל את השני אני לא מדלגת נגיד לרביעי או לשלישי אני בטוחה שהם יותר טובים כנראה אבל זה לא הפואנטה של הסדרה כזה לדלג ככה סתם יו נואו
אני לא מדלגת לספר השלישי או הרביעי אני גם לא ממש מדלגת כי אני קראתי חצי מהספר הראשון פשוט אני לא התחברתי אליו אז אני לא רוצה להמשיך אותו אז אני פשוט יתחיל את השני אני לא מדלגת נגיד לרביעי או לשלישי אני בטוחה שהם יותר טובים כנראה אבל זה לא הפואנטה של הסדרה כזה לדלג ככה סתם יו נואו
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא התחברתי ספציפית בגלל אלכס, אני בדיוק הגעתי לחלק שאווה והוא התנשקו כזה ואז יעני כמה עמודים אחרי הם כבר מתחילים להת*זמז ותקשיבי אני קראתי את זה ופשוט איכס איכס הוא קורא לה זו*ה שלי וכאלה ואני לא סובלת את זה ובכללי הוא עף על עצמו והוא דוחה רצח לדעתי לא מבינה מה יש לכולן ממנו, אני לא סיימתי את הספר וזה אבל פשוט אי אפשר אני לא יכולה להמשיךך גם אווה קצת מוזרה כזאת אבל בכללי אלכס הרס את הספר עם היו מביאים גבר אחר לדעתי אולי הספר היה יותר טוב אבל כל אחת והדעה שלה אבל קראתי ביקורות וכולן אומרות את אותו הדבר לגבי הספר והוא באמת ביאס רצחח
אני לא התחברתי ספציפית בגלל אלכס, אני בדיוק הגעתי לחלק שאווה והוא התנשקו כזה ואז יעני כמה עמודים אחרי הם כבר מתחילים להת*זמז ותקשיבי אני קראתי את זה ופשוט איכס איכס הוא קורא לה זו*ה שלי וכאלה ואני לא סובלת את זה ובכללי הוא עף על עצמו והוא דוחה רצח לדעתי לא מבינה מה יש לכולן ממנו, אני לא סיימתי את הספר וזה אבל פשוט אי אפשר אני לא יכולה להמשיךך גם אווה קצת מוזרה כזאת אבל בכללי אלכס הרס את הספר עם היו מביאים גבר אחר לדעתי אולי הספר היה יותר טוב אבל כל אחת והדעה שלה אבל קראתי ביקורות וכולן אומרות את אותו הדבר לגבי הספר והוא באמת ביאס רצחח
אנונימית
וואי לגמרי , אני ממש שונאת את הספר הראשון , הטוויסט שעשו לו בספר עם הסיפור חיים של אווה ממש הציל אותו, אני פשוט נשארתי מרותקת לספר ואז כשכל המתח נגמר, פשוט הפסקתי לקרוא אותו, אבל את חייבת לקרוא את הסיפור חיים שלה ומה היא גילתה וכו !
שואל השאלה:
טוב טוב אני אמשיך, אבל אין לי באמת ממש ציפיות שפתאום אני יאהב את הספר יותר או משהו בגלל אלכס הבן ז הזהה, וואי אני לא סובלת אותו חחח אגב תגידי קראת את הספר השני? עם כן מה את חושבת עליוו?
טוב טוב אני אמשיך, אבל אין לי באמת ממש ציפיות שפתאום אני יאהב את הספר יותר או משהו בגלל אלכס הבן ז הזהה, וואי אני לא סובלת אותו חחח אגב תגידי קראת את הספר השני? עם כן מה את חושבת עליוו?
אנונימית
אהה כן!! אמאלה ממש מחזקת , תקשיבי תמיד שהם עשו את זה העברתי עמוד, אותי פשוט ממש עניין החיים של אווה וכל המתח שהיה את הגעת לקטע הזה? שהיא גילתה הכול וכו?
מה שכן גם אל אווה עצמה לא התחברתי , אני מרגישה שהיא תמיד מתקרבנת ולא עומדת על שלה, כל מילה שניה שאלכס אומר לה היא רצה אליו גם כשהוא מתנהג כמו בז
מה שכן גם אל אווה עצמה לא התחברתי , אני מרגישה שהיא תמיד מתקרבנת ולא עומדת על שלה, כל מילה שניה שאלכס אומר לה היא רצה אליו גם כשהוא מתנהג כמו בז
שואל השאלה:
לא נראלי שהגעתי לחלק אבל די עשו לי ספויילר כזה שאלכס השתמש בה בשביל איזה משהו אני לא זוכרת אבל את בטח יודעת אבל לא הגעתי לחלק הספציפי הזה
בקשר לאלכס אני באמת לא סובלת אותו הוא רעיל ברמות ואני רואה בנות כזה בטיקטוק עפות עליו וכאילו מה לעזאזלל וגם בקשר לאווה היא מזכירה לי משום מה קצת את שאנון עם כל הוויב הזה של קטנה כזאת
לא נראלי שהגעתי לחלק אבל די עשו לי ספויילר כזה שאלכס השתמש בה בשביל איזה משהו אני לא זוכרת אבל את בטח יודעת אבל לא הגעתי לחלק הספציפי הזה
בקשר לאלכס אני באמת לא סובלת אותו הוא רעיל ברמות ואני רואה בנות כזה בטיקטוק עפות עליו וכאילו מה לעזאזלל וגם בקשר לאווה היא מזכירה לי משום מה קצת את שאנון עם כל הוויב הזה של קטנה כזאת
אנונימית
מלא לא התחברו אליו , מעניין למה.
וכן את צודקת אבל ככה זה שאת מחלקת ספרים לחברות , אני מניחה שאת כבר מודעת
וכן את צודקת אבל ככה זה שאת מחלקת ספרים לחברות , אני מניחה שאת כבר מודעת
אני מתהה , אני מניחה שאלכס הוא שנאת חייך,
ואת הספר השני לא קראתי בגלל זה עברתי לשלישי, ככה זה כשאת משאילה ספר לחברה ולוקח לה נצח לקרוא
ואת הספר השני לא קראתי בגלל זה עברתי לשלישי, ככה זה כשאת משאילה ספר לחברה ולוקח לה נצח לקרוא
שואל השאלה:
חחח כן פי פי על אלכסס
אז מה את חושבת על הספר השלישיי?
חחח כן פי פי על אלכסס
אז מה את חושבת על הספר השלישיי?
אנונימית
חחח חחח הןא ממש טוב, טיפה מעצבן כי הוא ארוך מידי וחוזר על עצמן (לפחות בעיניי),
אבל אני חושבת שהוא היה טוב יותר גם מהספר הרביעי
אבל אני חושבת שהוא היה טוב יותר גם מהספר הרביעי