3 תשובות
חחח מה הוא כבר עשה הוא זה שבתכלס מתפעל את כל החמאס זה שתכנן את כל המתקפה את כל הרצח והאונס והחטיפות של חפים מפשע, הוא זה שממשיך לתת את הפקודות לטילים שנשלחים על ישראל, הוא זה שלוקח את כל הציוד ההומניטרי מהאזרחים שלו כדי להכין מזה טילים ומנהרות
אנונימית
הוא הביבי של החמאס
כי הוא ודף הם הראש של החמאס שניהם מבוקשים וכולנו מייחלים ליום בו הם כבר לא יהיו חיים ויהיו עם ה 72 בתולות שלהם כבר.. הם אחראיים על על מה שקורה וקרה עם החמאס. הכל זה הם
באותו הנושא: