18 תשובות
הכל יהיה בסדר:)
תעדכני
שואל השאלה:
תודה
תודה
שואל השאלה:
בנתיים היא לא עונה לי
בנתיים היא לא עונה לי
שואל השאלה:
שלחתי לה אני פוחדתת!
שלחתי לה אני פוחדתת!
תשאלי אותה, אם היא אומרת לא אני ממליצה לך להמשיך הלאה, אני יודעת שהיא חשובה לך אבל אם היא לא רוצה לפתור את הבעיות שלכם ולתקשר אז זה עדיף
כן תנסי לפחות
נו ענתה?
שואל השאלה:
לא אני לא יודעת מה לעשות
לא אני לא יודעת מה לעשות
שואל השאלה:
טוב אני ניסחתי הודעה תגידו אם זה בסדר בבקשה
" היי רציתי להגיד שאני באמת מנסה להסביר הכל ואני יודעת שעשיתי טעות ואני אחת שקשה לה להודות בטעויות אבל אני מנסה להילחם על הקשר הזה כי אני מאוד אוהבת אותך אבל אני צריכה לדעת אם גם את ככה אם גם את רוצה להילחם על זה או להרים ידיים ואם את מרימה ידיים לפחות תגידי לי שלא תגרמי לי סתם לנסות"
טוב אני ניסחתי הודעה תגידו אם זה בסדר בבקשה
" היי רציתי להגיד שאני באמת מנסה להסביר הכל ואני יודעת שעשיתי טעות ואני אחת שקשה לה להודות בטעויות אבל אני מנסה להילחם על הקשר הזה כי אני מאוד אוהבת אותך אבל אני צריכה לדעת אם גם את ככה אם גם את רוצה להילחם על זה או להרים ידיים ואם את מרימה ידיים לפחות תגידי לי שלא תגרמי לי סתם לנסות"
שואל השאלה:
לא ):
לא ):
שואל השאלה:
אבל בטוח היא יודעת ששלחתי
אבל בטוח היא יודעת ששלחתי
ענתה...?
כן נשמע ממש טוב
ברור:)
אני פה אם את צריכה לדבר
אני פה אם את צריכה לדבר
שואל השאלה:
שלחתי מזמן והיא מסננת..
שלחתי מזמן והיא מסננת..
תקשיבי היא סתם מבזבזת את הזמן שלך
אם היא מסננת אותך כל כך הרבה זמן אני חושבת שאת צריכה להמשיך הלאה
אולי זה קשה עכשיו אבל זה הדבר הנכון לעשות
לדעתי את צריכה למצוא מישהי אחרת שתעריך אותך ולא תיקח אותך כמובן מאליו
אם היא מסננת אותך כל כך הרבה זמן אני חושבת שאת צריכה להמשיך הלאה
אולי זה קשה עכשיו אבל זה הדבר הנכון לעשות
לדעתי את צריכה למצוא מישהי אחרת שתעריך אותך ולא תיקח אותך כמובן מאליו
שואל השאלה:
תודה על הכל❤
תודה על הכל❤