6 תשובות
זה יותר טוב ממה שאני יכולה לצייר, אז מבחינתי זה כישרון.
אני לא יכולה לצייר קו ישר, אז את זה בטוח שלא :)

זה יפה ממש.
אני יכולה לצייר את זה כי אני ציירת.
זה יפה, סגנון פשוט כזה מתוק ממש, לא חושבת שצריך הרבה כשרון לזה
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם להחשיב את עצמי כ"ציירת" אני עדיין בת 13..
אבל אני מציירת הרבה ויש לי כמה דברים יפים
זה נחשב כציירת?
דוגמה:https://ibb.co/hqfcxwc
https://ibb.co/r0cpkcj
אנונימית
אי אפשר להיכנס לקישורים...
מה זה ממש יפה
זה לא נראה כאילו ילד בגן צייר את זה