6 תשובות
זה יותר טוב ממה שאני יכולה לצייר, אז מבחינתי זה כישרון.
אני לא יכולה לצייר קו ישר, אז את זה בטוח שלא :)
זה יפה ממש.
אני לא יכולה לצייר קו ישר, אז את זה בטוח שלא :)
זה יפה ממש.
אני יכולה לצייר את זה כי אני ציירת.
זה יפה, סגנון פשוט כזה מתוק ממש, לא חושבת שצריך הרבה כשרון לזה
זה יפה, סגנון פשוט כזה מתוק ממש, לא חושבת שצריך הרבה כשרון לזה
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם להחשיב את עצמי כ"ציירת" אני עדיין בת 13..
אבל אני מציירת הרבה ויש לי כמה דברים יפים
זה נחשב כציירת?
דוגמה:https://ibb.co/hqfcxwc
https://ibb.co/r0cpkcj
אני לא יודעת אם להחשיב את עצמי כ"ציירת" אני עדיין בת 13..
אבל אני מציירת הרבה ויש לי כמה דברים יפים
זה נחשב כציירת?
דוגמה:https://ibb.co/hqfcxwc
https://ibb.co/r0cpkcj
אנונימית
אי אפשר להיכנס לקישורים...
מה זה ממש יפה
זה לא נראה כאילו ילד בגן צייר את זה
זה לא נראה כאילו ילד בגן צייר את זה
בטחח
באותו הנושא: