5 תשובות
יותר מדי
זה בסדר אבל שוקולית זה גם ככה מתוק אז אולי עדיף טיפה סוכר (אני בכללי שמה רק חלב ושוקולית)
לא יותר מידי, זה טעים רצח
בעיניי זה ממש טעים ככה
לא צריך לשים סוכר בכלל
באותו הנושא: