6 תשובות
חחח לא
לא.
הוא שם להם מני ממטרה
הוא שם להם מני ממטרה
ממש לא
צהל עובד לפי ערכים מסוימים ובגלל זה לא משמידים את עזה כדי לא לפגוע בחפים מפשע ( עד כמה שאפשר )
צהל עובד לפי ערכים מסוימים ובגלל זה לא משמידים את עזה כדי לא לפגוע בחפים מפשע ( עד כמה שאפשר )
בעיקרוו לא משמידים את עזה כי אז ישראל תימחק בערך שעה אחרי חח^
לא אבל העלת רעיון
מה נראה לך שאנחנו כמו חמאס?? חח צה''ל בחיים לא יעשה משהו כזה, אנחנו לא ברברים.
באותו הנושא: