התחברות
הרשמה
איך עושים את הנקודה הזאת באייפון שאפשר דרכה לעבור למסך הבית?
29 במאי 2013, 14:22
סמארטפון
סלולארי
אפליקציות
iphone
אייפון
תוכנות חינם
תשובה אחת
תלחץ 3 פעמים על מקש הבית ואם זה לא עושה לך אז תעדכן את זה בהגדרות
«
«~•°Bla¢k Ang£l°•~»
באותו הנושא:
דחוף איך עושים את הנקודה השחורה הזאת באייפון שזה כפתור בית וכל הדברים האלה?
מה זה הנקודה השחורה הזאת שיש לי בתוך העין?
מה אתם חושבים על הנקודת מחשבה הזאת :
איך עושים נקודת גישה באייפון?
איך עושים את הנקודה הזאת באייפון שיש לה את כל התכונות צריכים לעשות משהו דרך הגדרות אבל מה?1
מישהו יודע מה זאת הנקודה הזאת? ( בקרקפת )
איך קוראים לאפליקציה הזאת שמדברת איתך באייפון לא החתול זה שכותבים לו והוא עונה בחזרה?
מה זה נקודת גישה אישית באייפון?
איך עושים נקודת אפס לפרבולה הזאת Y=x^-8
מישהו יכול לכתוב לי פה את הנקודה השחורה הזאת שיש באמצע שורה? תודה רבה
באייפון 7 התמונות יוצאות עם נקודות כאלה (כמו פיקסלים) איך עושים את זה? במצלמה כי לי יש אייפון 7 וזה לא יוצא עם נקודות