9 תשובות
ניראלי אתם הזויים. אתה תקוע בגיל 13?
אנונימית
עזוב אחי מה זה לדבר בריפוסטים מה אתם ילדים קטנים אל תעשה כלום ואולי היא תשלח
זה מוזר ברמות תתקדמו הלאה
מה זה מדברים דרך ריפוסטים אני בוכה
לא נראלי שהיא תשלח כי יש אגו
אולי תשלח לה אתה ואל תשחק משחקי אגו
אתה רוצה תחזור אתה לא רוצה אל תחכה לה
סוף סיפור
שואל השאלה:
אני בוכה מצחוק מהתגובות פה אתם הורגים אותי, אבל זה פשוט משחק שלנו כזה כי זה הדרך היחידה שלנו לנסות לתקשר אחד עם השני בלי לשלוח הודעה.
אני יודע זה ילדותי ומוזר ואני ממש לא בכל הקטע הזה אבל לפעמים צריך לשחק את המשחק בשביל לסדר את העניין
שואל השאלה:
מבלי לשלוח הודעה*
שואל השאלה:
זה משחק אגו מוזר כזה אין לי דרך להסביר