11 תשובות
תאכילי אותו מחר בבוקר/צהריים יהיה בסדר לא יקרה לו כלום
זה דג קרב דרך אגב? גם לי יש
שואל השאלה:
כן זה דג קרב
אוי מקסים
שלי הוא בצבע כחול
שואל השאלה:
האכלתי אותן עכשיו והוא לא אןכל את הגרגיר השני מתי להאכיל אותו שוב?
עוד 24 שעות
מחר באותה שעה
הוא לא צריך יותר משני גרגירים ביום
שואל השאלה:
אבל אם אני לא יהיה ערה מחר באותה שעה?
שואל השאלה:
זה יהיה בסדר להאכיל אותו מוקדם יותר?
כן בסדר נגיד בשעתיים
תאכלי אותו
שלא ימות לך חלילה
לי אמרו שביום הראשון לא מאכילים
תאכילי אןתו מה יהיה