4 תשובות
כנראה מגיע לך פרס נובל
אבל תנסי לאפס את האפליקציה
אבל תנסי לאפס את האפליקציה
שואל השאלה:
איך מאפסים?
איך מאפסים?
תנסי בהגדרות או שתורידי את המיקום שלך ואז תחזירי
שואל השאלה:
ברה אין לי אייפון -_-
ברה אין לי אייפון -_-
באותו הנושא: