6 תשובות
1.75 ולא משנה לי
אני מטר 70 והיא תיהיה מטר 80
לא חושב שזה כל הגבוהים זה לא נכון בכלל רובן מעדיפים נראלי מישהי שקרובה לגובה שלהם

לי פשוט יש חולשה לזה ונימשך ממש
אנונימי
אני מטר חמישים ושניים
מעדיפה שהוא יהיה מטר שביעים וחמש אבל פחות ממטר שמונים שלא יהיה פער גדול מדי
שואל השאלה:
למה תמיד גבוהים רוצים נמוכות?
אנונימית
184
ורוצה 150-160
אנונימי