5 תשובות
כולם.
למעט כל מי שחשוב.
ארצות הברית (הממשלה) לא לוחצת עלינו כלום.
ושאר העולם לא רלוונטי.
ביידן אמר שיש לנו עד סוף 2023
ארצות הברית נותנת עוד חודש
^^מקור? כי למיטב זכרוני האמריקאים אמרו לנו שיש לנו הרבה פעמים זמן מוגבל, ואנחנו המשכנו, והם המשיכו לתמוך בנו.
^ראיתי אתמול אני אחפש לך
https://ibb.co/41ggrtb