7 תשובות
היה פעמים שכואב יש פעמים שלא כואב בעיקר בהתחלה זה כואב כי זה הרבה לחץ
פיזית זה לא כואב, אבל מורגש.
אנונימי
היה לי אחרי
היה לי פלטה אחרי
וזה היה בהתחלה ממש כואב כאילו לא יכולתי לישון בגלל זה,אבל אני נראה לי סתם רגישה בשיניים ל לכולם זה כואב וגם תלוי איזה פלטה
לא היה לי, אבל לחברה שלי היה. לא כואב. פשוט לא תמיד הכי נוח
יש לי כבר איזה שנתיים פלטה בהתחלה זה היה מאוד כןאב ולא יכלתי לאכול כלום