5 תשובות
כן, גם הרימייק וגם המקורי. אפשר להתחיל מהרימייק וגם מומלץ, ואם יש לך ps5 אז יש dlc בחינם. זה משחק מדהים.
^אני מסכימה איתך, אין שום סיבה שכל מה שהיה במשחק המקורי יתחלק ל2 רימייקס או יותר
כן אני מבין פשוט אני חושב שהמקורי עדיף אבל אין ספק שהחדש יותר ימשוך אנשים כי זה יותר מודרני
^artoriuscactus

זאת הבעייה במקורי, אני מאוד אוהבת משחקים ישנים ואת ff7 המקוריים אבל זה יכול להיות הרבה פחות appealing לאנשים בגלל שהוא כל-כך ישן, זה למה אנשים לא שיחקו את פרסונה 1 ו2 או למה אנשים שיחקו בלאק מסה במקום האלף לייף, אבל שניהם טובים.
הייתי ממליץ את המקורי למרות שהוא ישן הוא כנראה עדיף הסיפור שם יותר טוב וזה כל הסיפור ולא רק חלק אחד
הרימייק גם סבבה אבל הרבה פחות טוב מבחינת הסיפור ורק חלק אחד מהסיפור המלא (מלא דברים קרינגים והם גונחים כל שנייה שהם מדברים)