5 תשובות
פעם בשבוע לדעתי זה אחלה
פעמיים בחודש
תלוי כמה כסף יש ומאיפה הוא בא פעמיים בחודש זה טוב אם זה מהכסף שלך אפילו פעם בשבוע לא כולל לאכול בחוץ אבל
שואל השאלה:
תודה ממש הרגשתי רע על הבזבוזים שלי על אוכל לאחרונה (ובצדק כי בזבזתי הרבה) אני רוצה להגמל אבל לא לגמרי כי זה כיף להזמין והרבה יותר טעים
פעם בשבוע לגמרי בסדר