7 תשובות
7
לשים תמיד!
^^ממש לא 7 זה גבוה יחסית
ממש לא גבוהה זה 11 12 10 9
7 זה חורף יחסי
7 זה חורף יחסי
לא
ואני זוכרת אותך נו באמת
ואני זוכרת אותך נו באמת
צריך לשים תמיד קרם הגנה לא משנה מה !
2 אני חושבת
באותו הנושא: