8 תשובות
איזה סגנון את אוהבת?
שואל השאלה:
כתבתי הכל עובד כי באמת שאין לי מושג
מינקראפט
ממליצה לך על horizon zero dawn אז, משחק מעולה לדעתי.
doki doki literature club
ממליץ על terra tech זה משחק של יצרתיות ואני ממש אוהב אותו. ועוד אחד חינמי הפעם apex legends זה משחק יריות ממש נחמד
the last of us אבל זה בכסף וזה נראלי באיכות יותר טובה בפלייסטיישן אם יש לך
ממליץ מאוד על devil may cry וגם hi fi rush, שני משחקי hack and slash טובים