3 תשובות
הכל עניין של איזון את יכולה גם לאכול אחד ביום כל יום ולא יקרה לך כלום
זה לא מעלה הרבה במשקל הבעיה שלי למשל עם זה זה שזה לא בריא ואם אני אוכלת בריא אני לא אהרוס את זה עם סופגניה אבל זה ממש בסדר לאכול סופגניות ויש דברים יותר משמינים מזה לפי מה שנראלי הבעיה שזהגורם לחשק של עוד ואי אפשר לאכול רק אחת כל החג זה בדכ מוביל ליותר
כנראה שלא תעלי ואם כן זה רק נוזלים, כמה סופגניות לא יהרסו כלום הכל עניין של גירעון קלורי ואיזון