4 תשובות
תמיד היה. בשביל זה נועד חברים לעט
אנונימי
אנשים קצת מתבלבלים לפעמים
פעם אחת עשיתי גיל אחר בטעות וכתבתי משהו רגיל כזה שם וכתבו לי 8 אנשים בשביל זוגיות
יואו, כן
באותו הנושא: