30 תשובות
סתם מכלילים, תתעלמי.
אם הייתי אומרת שמישהו פה מטומטם זה לא הבליבריות זה ג׳סטין.
אנונימי
בגלל שיש כאלה שואהבות יותר את ג'סטין מאשר את אמא שלהם
הן עצמן לא מטומטמות,
האובססיה שלהן מטומטמת.
האובססיה שלהן מטומטמת.
שואל השאלה:
אנחנו אוהבות בן אדם, מה רע בזה? אם הייתי אוהבת עכשיו מישהו אחר אז לא הייתי מטומטמת? כאילו זה הטעם שלי הדעה שלי זה לא אומר שאני מטומטמת!
ולמה ג'סטין מטומטם?
אנחנו אוהבות בן אדם, מה רע בזה? אם הייתי אוהבת עכשיו מישהו אחר אז לא הייתי מטומטמת? כאילו זה הטעם שלי הדעה שלי זה לא אומר שאני מטומטמת!
ולמה ג'סטין מטומטם?
זה ממש לא נכון.. פשוט תתעלמי מהם..
והכינוי הזה אשתו של ג׳סטין זה לא אובססיה?
בנות מגינות על ג׳סטין כאילו הוא החיים שלהם ומתנהגות כאילו הם יתחתנו איתו בעתיד,
ופאקיהג מאמינות שזה יקרה או שהוא יתייחס אליהן.
ג׳סטין ביבר הוא אחלה בנאדם ואין לי נגדו שום דבר, לא ברמה האישית ולא מוזיקלית, הוא אפילו אמר שהוא אומר את הבליברים. אבל האובססיה עליו מוגזמת, ובהרבה. לדעתי...
בנות מגינות על ג׳סטין כאילו הוא החיים שלהם ומתנהגות כאילו הם יתחתנו איתו בעתיד,
ופאקיהג מאמינות שזה יקרה או שהוא יתייחס אליהן.
ג׳סטין ביבר הוא אחלה בנאדם ואין לי נגדו שום דבר, לא ברמה האישית ולא מוזיקלית, הוא אפילו אמר שהוא אומר את הבליברים. אבל האובססיה עליו מוגזמת, ובהרבה. לדעתי...
כי הן בילבריות-לא ברור?
שואל השאלה:
את כאילו באמת חושבת שאני מחשיבה את עצמי לאישתו של ג'סטין? את לא מבינה מה זה בצחוק?
זה לא אומר שאני רצינית -.-
אני פשוט כותבת את זה בצחוק, כמשהו שאני רוצה שייקרה... וכן אני אובססיבית אליו, אבל זה לא אמור להיות אכפת לאף אחד.
אובססיה שלי
חיים שלי
וזה לא אומר שאני מטומטמת או האובססיה שלי מטומטמת.
לכל אחד יש אובססיה למשהו: אוכל, אומנות כלשהי, או ג'סטין,
זה משהו שאני אוהבת, וזה לא אומר שאני אוהבת אותו יותר מדברים אחרים.
תפסיקו כבר עם דעות מטומטמות על אחרים, יש ילדים עם אובססיה לסמים או לעישון, לי יש אובססיה לג'סטין. זהו.
את כאילו באמת חושבת שאני מחשיבה את עצמי לאישתו של ג'סטין? את לא מבינה מה זה בצחוק?
זה לא אומר שאני רצינית -.-
אני פשוט כותבת את זה בצחוק, כמשהו שאני רוצה שייקרה... וכן אני אובססיבית אליו, אבל זה לא אמור להיות אכפת לאף אחד.
אובססיה שלי
חיים שלי
וזה לא אומר שאני מטומטמת או האובססיה שלי מטומטמת.
לכל אחד יש אובססיה למשהו: אוכל, אומנות כלשהי, או ג'סטין,
זה משהו שאני אוהבת, וזה לא אומר שאני אוהבת אותו יותר מדברים אחרים.
תפסיקו כבר עם דעות מטומטמות על אחרים, יש ילדים עם אובססיה לסמים או לעישון, לי יש אובססיה לג'סטין. זהו.
ענית לעצמך אז לא היה צורך בשאילת השאלה
אנונימי
ואנשים עם אובססיה לסמים ועישון לא מטומטמים?
אי אישית לא אובססיבי לאף אחד.
זה מטומטם בעיני.
אי אישית לא אובססיבי לאף אחד.
זה מטומטם בעיני.
שואל השאלה:
לא עניתי לעצמי, פשוט שאלתי למה מה הסיבה שכולם חושבים שאנחנו מטומטמות, אני למשל יודעת שאני הרבה יותר חכמה מהרבה ילדים ששונאים את ג'סטין.
לא עניתי לעצמי, פשוט שאלתי למה מה הסיבה שכולם חושבים שאנחנו מטומטמות, אני למשל יודעת שאני הרבה יותר חכמה מהרבה ילדים ששונאים את ג'סטין.
אחלה לכם
אנונימי
הכינוי שלך מסגיר את הטמטום "אשתו של גסטין"
זה נמאס גם בתור "בדיחה"
זה פשוט פתטי בעייני
זה נמאס גם בתור "בדיחה"
זה פשוט פתטי בעייני
שואל השאלה:
רק שתדע שכן, אתה אובססיבי למשהו.
לאוכל לתחביב מסויים או אפילו למחשב.
אבל זו זכותך, כמו שזכותי לאהוב את ג'סטין.
ו
רק שתדע שכן, אתה אובססיבי למשהו.
לאוכל לתחביב מסויים או אפילו למחשב.
אבל זו זכותך, כמו שזכותי לאהוב את ג'סטין.
ו
להיות אובבסיבי לבנאדם
זה פשוט דוחה בעייני
תעריצו תאהבו
אבל תפסיקו כבר עם "אהאה אני אשתו של גסטין"
"הגרי של גסטין כל כך יפה"
"גסטין הוא שלי"!
חלאס זה פתטי זה מגעיל אותי!
וזה פסיכי!
זה פשוט דוחה בעייני
תעריצו תאהבו
אבל תפסיקו כבר עם "אהאה אני אשתו של גסטין"
"הגרי של גסטין כל כך יפה"
"גסטין הוא שלי"!
חלאס זה פתטי זה מגעיל אותי!
וזה פסיכי!
שואל השאלה:
טוב, אני יכולה להגיד לכם שאני יותר חכמה מחצי ממכם. זה שקוראים לי אשתו של ג'סטין ואני לא רוצה לחשוף את השם האמיתי שלי לא אומר שום דבר על זה שאני מטומטמת או לא
טוב, אני יכולה להגיד לכם שאני יותר חכמה מחצי ממכם. זה שקוראים לי אשתו של ג'סטין ואני לא רוצה לחשוף את השם האמיתי שלי לא אומר שום דבר על זה שאני מטומטמת או לא
שואל השאלה:
זה בצחוק, בצחוק.
זה בצחוק, בצחוק.
לא אומר שאת מטומטמת
ולא אומר שאתם מטומטמת
אבל זה נמאס..
אני מעריך תמוזיקה שלו..
אפילו לא מזמן שמעתי שיר שלו שהתמכרתי אליו..
אבל דיי...
אתם פשוט לוקחות את זה צעד אחד רחוק מדי
ולא אומר שאתם מטומטמת
אבל זה נמאס..
אני מעריך תמוזיקה שלו..
אפילו לא מזמן שמעתי שיר שלו שהתמכרתי אליו..
אבל דיי...
אתם פשוט לוקחות את זה צעד אחד רחוק מדי
שואל השאלה:
איזה צעד רחוק מידי?
אני לא מאיימת להרוג את אמא שלי
אני לא טוענת שיש לי ילד מג'סטין
אז מה הבעיה?
איזה צעד רחוק מידי?
אני לא מאיימת להרוג את אמא שלי
אני לא טוענת שיש לי ילד מג'סטין
אז מה הבעיה?
הכל יהיה בסדר בעוד שנתיים היא לא תזכור מי זה בכלל:)
כל השמות של "אשתו של גסטין"
בעייני זה מושפל
ולא מכבד אתכם
לקרוא לעצמכן "בילבריות"
זה לא מכבד אתכם בכלל!
זה מרגיש לי שאתם מושפלות!
בעייני זה מושפל
ולא מכבד אתכם
לקרוא לעצמכן "בילבריות"
זה לא מכבד אתכם בכלל!
זה מרגיש לי שאתם מושפלות!
וואיי תפסיקו לחפור, הנה, לכל אחד יש את הטעם שלו למוזיקה וזה.
וזה שאומרים שג'סטין ביבר הומו זה כדי לעצבן אתכם, עדיין לא הבנתם?!
וזה שאומרים שג'סטין ביבר הומו זה כדי לעצבן אתכם, עדיין לא הבנתם?!
שאתם סוגדות, מוכרות את גופכם ומתפללות לגרי הזה שלו, זה ממש פסיכי אם עכשיו הייתי בא אלייך קוראים לזין שלי ששונית רוצה למצוץ אותו? 90% שתעיפי לי כאפה ותגישי נגדי תלונה במשטרה (בהנחה שאני לא מכיר אותך, עם ידידות זה יכול להיות מצחיק:p) אבל שהוא קורא לזין שלו ג'רי אתם אשכרה מוצצות בקבוקים ומדמיינות שזה ג'רי. זה הבעיה שלי עם בליבריות
הוא לא קרא לג'רי ג'רי, זה אנחנו המצאנו את זה.. הבליבריות..
וכן, לדעתי זה מגעיל ואני בליברית חמש שנים סבבה?!
אני חושבת שזה שהבליבריות החדשות הגיעו לרמה שהן קוראות לאיברים המוצנעים של ג'סטין בשמות זה מגעיל.
אבל הן חדשות.
הן יבינו בסוף אתה המהות של המילה בליברית.
ועד שזה יקרה, שונאים יקרים, התאזרו בסבלנות.
וכן, לדעתי זה מגעיל ואני בליברית חמש שנים סבבה?!
אני חושבת שזה שהבליבריות החדשות הגיעו לרמה שהן קוראות לאיברים המוצנעים של ג'סטין בשמות זה מגעיל.
אבל הן חדשות.
הן יבינו בסוף אתה המהות של המילה בליברית.
ועד שזה יקרה, שונאים יקרים, התאזרו בסבלנות.
בליברסס לשילטון! ^~^
כי חלקן סתם מעריצות אובססיביות חסרות חיים עם טיעונים מפגרים ברמות כשרבים איתן מניסיון.. הסיבות שבגללן הן חושבות שאני טועה פשוט אידיוטיות חסרות משמעות ברמה שאי אפשר לתאר..
לדוגמה:
"אני לא עוד מעריצה מטורפת אני מעריצה אמתית אבל אני אגן על האיידול שלי בכל מחיר כמו שאת תעשי אם ירדו על האיידול שלך" (לא ירדתי על האיידול שלה ואני לא אגן על ה"איידולים" שלי אני אפילו לא קוראת להם איידולים)
"אבל זאת הייתה מתיחה לא אוהבים אותו בגלל המראה" (אמרתי שאיך שהוא *אמר* שהוא הסתפר מלא מעריצות הפסיקו לאהוב אותו ולעקוב אחריו בטוויטר בגלל זה)
"מותר לו להגיד מה שהוא רוצה באיזה זכות את אומרת את זה" (מסתבר שלג'סטין מותר להגיד מה שהוא רוצה ולי אסור, ורק אמרתי שהוא תופס תחת מהפרסום בגלל משהו שהוא אמר)
לדוגמה:
"אני לא עוד מעריצה מטורפת אני מעריצה אמתית אבל אני אגן על האיידול שלי בכל מחיר כמו שאת תעשי אם ירדו על האיידול שלך" (לא ירדתי על האיידול שלה ואני לא אגן על ה"איידולים" שלי אני אפילו לא קוראת להם איידולים)
"אבל זאת הייתה מתיחה לא אוהבים אותו בגלל המראה" (אמרתי שאיך שהוא *אמר* שהוא הסתפר מלא מעריצות הפסיקו לאהוב אותו ולעקוב אחריו בטוויטר בגלל זה)
"מותר לו להגיד מה שהוא רוצה באיזה זכות את אומרת את זה" (מסתבר שלג'סטין מותר להגיד מה שהוא רוצה ולי אסור, ורק אמרתי שהוא תופס תחת מהפרסום בגלל משהו שהוא אמר)
אנונימית
אתם חושבים שאני מטומטמת שהאיידול שלי מטומטם?!
נגיד וזה נכון וזה לא אתם יורדים על בן אדם שחי איתכם באותו עולם וגורמים לא להרגיש שכולם שונאים אותו אתם הדפוקים פה לאחל לבן אדם שאתם לא מכירים למות אתם לא מכירים את הצדדים הטובים שיש בו ותאמינו לי יש לו הרבה יותר ממה שיש לכם אתם כפויי טובה זה מה שאתם וזאת שנאת חינם ><
נגיד וזה נכון וזה לא אתם יורדים על בן אדם שחי איתכם באותו עולם וגורמים לא להרגיש שכולם שונאים אותו אתם הדפוקים פה לאחל לבן אדם שאתם לא מכירים למות אתם לא מכירים את הצדדים הטובים שיש בו ותאמינו לי יש לו הרבה יותר ממה שיש לכם אתם כפויי טובה זה מה שאתם וזאת שנאת חינם ><
◕‿◕ i'm a proud belieber תעשי טובה לא מאחלים לבליבריות למות ולא מקללים אותן אבל אחרי שכבר בליבריות איימו על סלינה כאילו יש להן סיכויי אפילו להכיר את ג'סטין זה כבר הערצה מטורפת וזה ממש מוגזם וזה עוד בלי היחס שלהן למי שלא אוהב אותו.. מילה אחת על ביבר ויש חבורה של בליבריות עליך עם אותן טענות מפגרות מהתגובה הקודמת שלי וכמה קללות על הדרך..
אנונימית
ג'סטין כן אוהב את כל הבליבריות ואכפת לו מהמעריצים שלו הרבה יותר מכל בן אדם אחר אז שוש ומי אמר שאין לנו סיכוי להכיר אותו.__.
באותו הנושא: