6 תשובות
תראה בבית יותר כיף
ללכת לראות!!!
הסרט ממש טוב, שווה לצפות בקולנוע
הסרט ממש טוב, שווה לצפות בקולנוע
חחח בקלונוע יותר כיףף
שואל השאלה:
תכלס,בכללי תאמת אני מרגיש מוזר שאני יותר נהנה לראות סרטים בבית ומרגיש יותר את היצירה מאשר בקולנוע עם חברים שלי
תכלס,בכללי תאמת אני מרגיש מוזר שאני יותר נהנה לראות סרטים בבית ומרגיש יותר את היצירה מאשר בקולנוע עם חברים שלי
אנונימי
כנ"ל
תלוי בסרט