6 תשובות
תראה בבית יותר כיף
ללכת לראות!!!
הסרט ממש טוב, שווה לצפות בקולנוע
חחח בקלונוע יותר כיףף
שואל השאלה:
תכלס,בכללי תאמת אני מרגיש מוזר שאני יותר נהנה לראות סרטים בבית ומרגיש יותר את היצירה מאשר בקולנוע עם חברים שלי
אנונימי
כנ"ל
תלוי בסרט