7 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל לא בא לי לצאת מוזר או סתם מציק
כן אבל לא בא לי לצאת מוזר או סתם מציק
אנונימי
תשלח הודעה איך הם וכזה
אנונימית
לשלוח הודעה ולראות איך השיחה תזרום
שואל השאלה:
מה לא להתייחס אני רוצה לחזור לקשר
מה לא להתייחס אני רוצה לחזור לקשר
אנונימי
פשוט לא להתייחס
אני באותה סיטואציה בדיןק, ואני מאמין שאם התנתק הקשר כנראה יש סיבה
תמצאי נושא שיוכל לעניין את שניכם..
באותו הנושא: