7 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל לא בא לי לצאת מוזר או סתם מציק
אנונימי
תשלח הודעה איך הם וכזה
אנונימית
לשלוח הודעה ולראות איך השיחה תזרום
שואל השאלה:
מה לא להתייחס אני רוצה לחזור לקשר
אנונימי
פשוט לא להתייחס
אני באותה סיטואציה בדיןק, ואני מאמין שאם התנתק הקשר כנראה יש סיבה
תמצאי נושא שיוכל לעניין את שניכם..