8 תשובות
גבעתי
מגולני אתה יכול להגיע ליחטיות
אולי גם מגבעתי אבל לא יודעת
לא נראה לי יש אחת יותר טוב, כל אחת זאת חטיבה אחרת שעושה דברים קצת שונים ומבצעים לפעמים שונים למרות שבמלחמה כרגע שניהם בעזה אבל אני לא חושב שיש אחד שיותר טוב מהשני.
אם אני לא טועה גולני זה בדרך כלל לשרת בצפון בזמן שגבעתי זה בעוטף עזה אבל לא לתפוס אותי על המילה.
אתה צודק גולני זה בצפון^
יחידות טובות מטרות שונות
שניהם טובים לא חייב תמיד להשוות
אנונימית
גולני חד משמעי. יש להם את סיירת גולני שהיא הטובה מכל סיירות החיר ואף נחשבת ברמתה ליחידות המיוחדות.
בנוסף יש לה את אגוז.
לגבעתי יש את היחטיות בלבד.