14 תשובות
לא בהכרח
לא
לא
אני לא רואה סיבה שלא
בתור אחת שבכנפיים של קרמבו, לא בהכרח.
אבל הבחור שהתנשקתי איתו, כן!
מה הקשר
הרבה מהם כן
לא
זה סתם המוראל הזה
אבל זה כן נכון שאין בנים בקרמבו ויש אולי אחד בסניף (לא כולל הדח)
אנונימית
^^^^^^^פוריל
אנונימי
שואל השאלה:
תקשיבו יש מוראל שלם על זה שכל הבנים שאין בקרמבו גייז
אנונימית