7 תשובות
סלחנית מידי
לא כל כך יודעת להגיד לא
בעיקרון אני אוהבת בעצמי את היופי החיצוני שלי ואת החוכמה שלי אבל יש עוד דברים.
בעיקרון אני אוהבת בעצמי את היופי החיצוני שלי ואת החוכמה שלי אבל יש עוד דברים.
אני לא מסוגל להביע את עצמי בשום דבר.
בחברה אני לא מדבר, ליד המשפחה שלי לא מצליח להוציא קול כמעט.. אפילו לפעמים מול ההורים שלי.
בחברה אני לא מדבר, ליד המשפחה שלי לא מצליח להוציא קול כמעט.. אפילו לפעמים מול ההורים שלי.
אנונימי
חסרונות,הכל מה אוהבת בעצמי,כלום
שואל השאלה:
חייב להיות אפילו משהו אחד!
חייב להיות אפילו משהו אחד!
אנונימית
חסרונות:
אני מרחמת יותר מדי שאני יכולה לשכוח מעצמי בשביל מישהו וזה לא טוב
אוהבת בעצמי:
אני שלמה עם עצמי כמעט בהכל
אני מרחמת יותר מדי שאני יכולה לשכוח מעצמי בשביל מישהו וזה לא טוב
אוהבת בעצמי:
אני שלמה עם עצמי כמעט בהכל
^^לא אין כלום
באותו הנושא: