4 תשובות
היי
איך את?
בא לך לדבר?
סתם סתם לא ךהקשיב לי אני לא מבינה בזה
אבל נגיד אם הייתי הילדה הזאת פשוט תיגש אני לא הייתי רואה בזה בעיה
איך את?
בא לך לדבר?
סתם סתם לא ךהקשיב לי אני לא מבינה בזה
אבל נגיד אם הייתי הילדה הזאת פשוט תיגש אני לא הייתי רואה בזה בעיה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא יהיה כזה מוזר?
זה לא יהיה כזה מוזר?
אנונימי
לפי דעתי לא
זה היה אחלה שהוא יגש עליי
כי לרוב משעמם לי בעיקר בהפסקות..
אבל אני זאת לא היא
ולכול אחת יש משהו שאחר מהאחרת
לפי דעתי לך על זה מקסימום היה מוזר יעבור
זה היה אחלה שהוא יגש עליי
כי לרוב משעמם לי בעיקר בהפסקות..
אבל אני זאת לא היא
ולכול אחת יש משהו שאחר מהאחרת
לפי דעתי לך על זה מקסימום היה מוזר יעבור
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
באותו הנושא: