5 תשובות
שואל השאלה:
אני בתחילת י.. אין בגרויות באופק
אה אצלנו היו איזה 2 בכיתה י
נו אז מעולהה אם באמת לא טוב לך בבית ספר תעברי תוכלי להתחיל מחדש ולצבור חוויות טובות במקום חדש :)
תאמת שאני לא יודעת איך עובדת הבגרות אצל בתי ספר אחרים כי אצלנו רוב הבגרות זה בעבודות במחשב ולפי זה מרכיבים את הציון הסופי
אני חושבת שכדאי שתעברי אם זה ממש משפיע לך על המצב הנפשי
חברה שהייתה איתי בכיתה עברה בית ספר בגלל הכיתה שלי שנייה לפני שהתחילו הבגרויות אז תלוי באיזה כיתה את כי יש מקרים שאם כבר התחלת בגרות בבית ספר מסויים עדיף לך לסיים אותה שם
כןן גם אני עברתי ואני לא מתחרטת