7 תשובות
כן מביך
עדיף שלא..
כאן? עדיף שלא
גן
שואל השאלה:
^^אבל לך יש
או שזאת לא את
^^אבל לך יש
או שזאת לא את
אנונימית
אותי זיהו פעם אחת אבל בתכלס לא כזה אכפת לי אבל שוב לדעתי אין פה מה לשים תמןנת פנים כי זה פשוט לא יתן שום יתרון חוץ מהרבה הודעות במידה והפנים יפות
באותו הנושא: