14 תשובות
חד משמעית כן.
ברור
ברור שכן למה שלא ירד
ברור.
ברור
אם זה היה הקראש אז הייתי רוצה את זה וזה לא נראה לי הטרדה מינית אם שני הצדדים רוצים
אבל אם נגיד אני אומרת לא והוא בכל זאת עושה את זה אז כן ירד לי ממנו ממש
אבל אם נגיד אני אומרת לא והוא בכל זאת עושה את זה אז כן ירד לי ממנו ממש
אנונימית
אם זה היה קראש אז רוב הסיכויים שהייתי זורמת על זה כי אני רוצה אותו
אבל כמובן שלא עם הכל כי לכל אחד יש קווים אדומים ואם הוא חוצה אותם אז כנראה שכן
אפילו לא רק שירד לי ממנו הוא יגעיל אותי ברמות
אבל כמובן שלא עם הכל כי לכל אחד יש קווים אדומים ואם הוא חוצה אותם אז כנראה שכן
אפילו לא רק שירד לי ממנו הוא יגעיל אותי ברמות
כן
אנונימי
כן מה-
מנסתם
חד משמעית
מה-
מזה השאלה הזאת זה לא מוריד זה להתלונן משטרה
מזה השאלה הזאת זה לא מוריד זה להתלונן משטרה
אין לי קראש וגם לא יהיה לי אבל ברור שבמקום לאהוב אותו הייתי שונאת אותו
מישהו הטריד אותי מינית כמה פעמים פעם והוא האדם השנוא עלי בכל העולם נראלי הוא אפילו האדם היחיד שאני שונאת (יש אנשים שאני לא אוהבת אבל אני לא שונאת אותם)
מישהו הטריד אותי מינית כמה פעמים פעם והוא האדם השנוא עלי בכל העולם נראלי הוא אפילו האדם היחיד שאני שונאת (יש אנשים שאני לא אוהבת אבל אני לא שונאת אותם)
ברור!! מי שחושב אחרת פסיכופת, מה שלא ברצונך לא צריך להעלות למישהו
באותו הנושא: