11 תשובות
mirrors
אפוקליפסה, חדר מסתובב.
לעןלם לא ימאס לי מהשיר הזה
russians של sting
see you again.
im that girl
דם של גיבורים
pretty isnt pretty של אוליביה נראלי
ומה איתך של מיקה
freaks אני יכולה להקשיב לו בלופים במשך כל החיים והוא כבר 10 שנים לא נמאס עליי
creeme של מאלומה וקרול גי
banana man
ככה גם אני נהנה מהשיר וגם חברים שלי לא צריכים לסבול ממנו
באותו הנושא: