6 תשובות
לא ילד לך תעבוד ותקנה לעצמך אף אחד לא יעשה בשבילך דברים
אנונימי
שואל השאלה:
אין להורים שלי הרבה כסף ואני לא רוצה שהם סתם יבזבזו על זה כסף
אין להורים שלי הרבה כסף ואני לא רוצה שהם סתם יבזבזו על זה כסף
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי איפה לעבוד אני רק בן 9 וחצי
אין לי איפה לעבוד אני רק בן 9 וחצי
אנונימי
דוגולקר אחד וכבר יש לך 30 שח לקנות
ילד בגיל שלך עשיתי 3000 שקל תתחיל דרופשיפינג
אנונימי
שואל השאלה:
מזה דרופשיפינג ואיך עוסים את זה
מזה דרופשיפינג ואיך עוסים את זה
אנונימי