5 תשובות
אחי אני עברתי טסט 5 ואני בסדר גמור, אני גאה בזה שעברתי בעיקר וחשוב לי לציין שאני נוהגת נדיר ושההורים שלי נותנים לי להסיע אותם לכל מקום
אני עברתי טסט שישי ואני נוהגת מאוד טוב לעומת ילדים בכיתה שלי שעברו טסט ראשון או שני וכבר הספיקו לשרוט את האוטו שלהם כמה פעמים..הייתה לי פשוט חרדת טסטים וכל טסט שהייתי באה הייתי מתחילה לרעוד
שטויות במיץ עגבניות
יש אין ספור אנשים וגם דוד של אבא שלי עשה טונות של טסטים ובסוף עבר וכיום נוהג יותר טוב מכולם
זה שטויות
טסטים רק מלמדים אותך
לרוב בטסטים יכולים להכשיל על שטויות, שבכביש באמיתי זה לאו דווקא ישפיע.
טסטים לאו דווקא אומרים איך תהיה
יש אין ספור אנשים וגם דוד של אבא שלי עשה טונות של טסטים ובסוף עבר וכיום נוהג יותר טוב מכולם
זה שטויות
טסטים רק מלמדים אותך
לרוב בטסטים יכולים להכשיל על שטויות, שבכביש באמיתי זה לאו דווקא ישפיע.
טסטים לאו דווקא אומרים איך תהיה
אחרי 20 אתה כבר סכנה לציבור ואחרי 10 הייתי ממליץ לך לנסוע במקום מבודד בלי שום קשר למכונית אחרת
אני חושבת שבסופו של דבר מתייאשים
אבל נראלי שאתה יכול לעשות כמה טסטים שאתה רוצה לא?
אבל נראלי שאתה יכול לעשות כמה טסטים שאתה רוצה לא?
באותו הנושא: