6 תשובות
אם הוא בידיוק הסטייל שלך תקני זה יחסית זול
תקני, זה הסטייל שלך ומחיר סבבה.
אם יקר לך מידי אל תקני
לילה טוב :)
תקניי
חיים את יודעת שכל העמודי יד שנייה האלה באינסטגרם זה אנשים שהולכים לביגודית או לחנויות יד שנייה כאלה שכל בגד שם עולה 5-10 שקל והם קונים את הבגדים במחיר הזה ומוכרים את זה במחיר שהם פי 5 מאיפה שהם קנו אותו
לכי לחנויות יד שנייה ממליצה לך על הביגודית (יש כמעט בכל האזורים בארץ) ויש שם מציאות ממש טובות ואת תשלמי על גינסים 15 שקל ולא 60
תקני, זה מחיר סבבה עם הג'ינס במצב טוב