6 תשובות
כן. מאוד מביך.
לא יודעת אם מביך
קצת לא מתאים בעיניי
קצת לא מתאים בעיניי
אם את מוציאה את זה מביך, אז זה מביך.
את גורמת לדברים להיראות מביכים, אם לא תתני לזה במה זה לא יעלה לך לראש בכלל
את גורמת לדברים להיראות מביכים, אם לא תתני לזה במה זה לא יעלה לך לראש בכלל
נראלי זה תמונה נחמדה, אבל פחות בשביל פרופיל
אלא אם כן זה פה, ואז זה בסדר.
לי עד אתמול הייתה תמונה שלא ידעתי מה יש בה, נראלי אצבע של מישהו
אלא אם כן זה פה, ואז זה בסדר.
לי עד אתמול הייתה תמונה שלא ידעתי מה יש בה, נראלי אצבע של מישהו
אל תעשה את זה
לא מביך יש הרבה מפורסמים שעושים את זה בעיקר קוריאנים יפנים תצלמי אבל שיצא יפה ושיהיו לך תמונות בעמוד כל עוד את רוצה .
באותו הנושא: