17 תשובות
כן כל עקבה לטובה ואני מודה לאלוהים על כל דבר גם אם לא הלך כמו שרציתי
כן.
"כל דעביד רחמנא לטב עביד"
לא
יש לו דברים יותר חשובים מלדאוג שלכל בנאדם יהיה טוב ואושר
כן חד משמעית
חד משמעית כן
כן
הכל הוא לטובה, הוא יודע מה נכון
לא
אנשים מאמינים בזה בעיקר כי זה גורם להם להרגיש טוב וזה נותן הרגשת ביטחון, בזמן שיש להם הרבה יותר שליטה על החיים שלהם ומה שקורה להם משהם חושבים (כל ה''הוכחות'' זה פשוט הטיית האישוש)
חדמש כן
מה שכן יש מצבים שבהם קשה לראות את זה ככה
חדמש הכל לטובה גם הדברים הגרועים ביותר עם סיבה
כן ה' משגיח על כל העולם, ורק הוא יותר מה טוב לנו, והוא עושה לנו את מה שהכי טוב לנו, גם אם לנו זה יראה לפעמים כרע
לא מאמין באלוהים אז לא
לא, כי אני לא חושב שהוא קיים
היום היה אמור להיות לי בוחן בספרות שלא הייתי ממש מוכן. התבטל לי כי המורה לא הרגישה טוב ודווקא היום לבשתי כיפה אז אני מרגיש שיש משהו.
חדמש כן
כמובן, ואני עדה לזה וזה הוכח לי מעל ל20 פעם.
אנונימית
ברור
באותו הנושא: