7 תשובות
זה באמת רק ציון אחד וזה לא משפיע על הממוצע בכלל
וואי איזה מפחיד זה נשמע
תקחי כמה דקות, תנשמי ותביני את הציון
בסדר, קיבלת 47. תעכלי קצת, תתני לעצמך
עכשיו, תחשבי על זה. זה רק ציון אחד. הוא לא אומר עלייך כלום
זה לא התחלה של כלום או משהו כזה, זה התחלה של משהו הרבה יותר טוב
אל תפחדי מהציון או מהמבחן
תלמדי ממנו, ומבחן הבא את הולכת לקבל הרבה יותר טוב
את יכולה!!
כן אל תתבאסי בסופו של דבר זה רק מספר
בסדר זה רק ציון אחד
ללמוד בטירוף למבחן הבא
קחי את זה בתור מוטיבציה
וזה בסדר כולם מתישהו מקבלים ציון כזה
פשוט להשקיע בשאר, זה יתאזן
^כן, ועניות זו רק מילת תואר
אנונימי