20 תשובות
גם לי זה קרה.. שימי אלוורה ותחליפי קוסמטיקאית
שואל השאלה:
בקושי רואים בתמונה אבל במציאות רואים יותר כתם חום כזה
יעבור לך
נראלי שלא אמור להישאר צלקת
הכל טוב ❤
יש מצב שזה פיגמנטציה בגלל השעווה
מומלץ לעשות בחוט שזה לא יקרה לך שוב
פעם הבאה תעשי בחוט אני גם הייתי עושה בשעווה וזה עשה לי מלא כוויות
להחליף דחוף קוסמטיקאית
זה עובר.. אבל אחרי הרבה זמן
שואל השאלה:
זה נשאר צלקת??
זה עובר בסוף אבל לוקח לזה זמן
שואל השאלה:
כמה זמן?
זה לא יעבור אם לא תטפלי בזה זה פיגמנטציה
לא עושים שעווה בפנים חברותת זה עושה פיגמנטיצה (מניסיון), אבל זה עובר אל תדאגי אם את עושה שגרת פנים וכל זה תשתמשי בויטמין c זה ממש עוזר לפיגמנטיצה וחשוב גם קרם הגנה בכללי
שואל השאלה:
זה לא פיגמנטציה זה כוויה מלפני שבועיים.
מחזקת ^^
אצלי זה פשוט עבר לבד ( הכוויה )
שואל השאלה:
לא היה לך סימן חום?
זה יהפוך לפיגמנטציה אם לא לתטפלי בזה..
אנונימית
שואל השאלה:
איך לטפל??
שואל השאלה:
זה מספיק לשים אלוורה??