7 תשובות
לא גם אני חושבת ככה
לא גם אני הייתי משלמת חצי חצי
אנונימית
אני חושבת שאני צריכה לשלם כל מה שאני הזמנתי ומה שהוא הזמין שהוא ישלם!!!
אנונימית
קיצר חצי חצי אני גם חושבת שזה נכון
אנונימית