7 תשובות
את מבשלת עם סיר פתוח?
החום של הכיריים כנראה לא גבוה מספיק.
תסנני פשוט את המים
שואל השאלה:
^^ סגור
אנונימית
^זה אמור להיות פתוח כדי שהמים יתאדו
שואל השאלה:
^^ זה על הכי נמוך אז אני אגביר עכשיו אבל אי אפשר לסנן את המים כי אחר כך כל הטעם יעלם זה עם תבלינים ורסק עגבניות והכל
אנונימית
כן תגבירי את האש ותכסי עם חצי מכסה לא הכל כדי שזה יגרום למים להתאדות
אם לא תסנני זה יהיה מושי וספוג במים ומגעיל כזה